دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست در واکنش به انتشار ویدیویی با عنوان «تخلیه عجیب بار پستی مردم»، توضیحاتی را ارائه کرد. روابطعمومی شرکت ملی پست در پی انتشار ویدیوی کوتاهی که تخلیه نامناسب مرسولات پستی را نشان میداد، از مردم و بهخصوص مشتریان شرکت ملی پست عذرخواهی کرد و در ادامه توضیحات داد که این ویدیو مربوط به آذرماه سال گذشته بوده و متاسفانه دوباره بازنشر شده است.
در ادامه توضیحات شرکت ملی پست آمده است که «در آن زمان، رئیس اداره شهرستان خرمدره و مدیر کل استان زنجان بابت این خطا بهصورت رسمی عذرخواهی کردهاند. این خطا عملکردی و ناشی از بیدقتی همکاران پستی بوده و خطای سیستمی صورت نگرفته است.» این شرکت اعلام کرده که تذکرات جدی برای جلوگیری از تکرار چنین مواردی به کارکنان داده شده و از آن تاریخ تاکنون مورد مشابهی در این زمینه گزارش نشده است.