با هدف توسعه تجارت الکترونیک و افزایش کیفیت خدمات پستی انجام می‌شود

حمایت ۵ میلیارد تومانی پارسی‌پست از فروشگاه‌های آنلاین

شرکت تعاونی پست پیشگامان که سال‌هاست در حوزه خدمات پست و لجستیک فعالیت می‌کند و با نام تجاری «پارسی‌پست» شناخته می‌شود و اولین اپراتور تعاونی پستی در کشور است، با هدف حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی کمپینی را راه‌اندازی کرده است. پارسی‌پست، یک شرکت دانش‌بنیان است که خدمات ارسال درون‌شهری، بین‌شهری و بین‌المللی را انجام می‌دهد. از دیگر خدمات این شرکت لجستیکی می‌توان به تحویل در همان روز و تحویل در روز بعد اشاره کرد. این شرکت که به‌تازگی حضوری فعال در بیست‌وهشتمین نمایشگاه الکامپ داشته است با هدف حمایت از فروشگاه‌ها‌ی آنلاین و توسعه زیرساخت‌های لجستیک هوشمند، کمپینی را با حداقل بودجه ۵ میلیارد تومان راه‌اندازی کرده است.

حمایت ۵ میلیارد تومانی پارسی‌پست از فروشگاه‌های آنلاین

طبق آن‌چه روابط‌عمومی پارسی‌پست اعلام کرده است، در اولین مرحله این کمپین، به هر فروشگاه آنلاین، یک میلیون تومان اعتبار اولیه برای ارسال رایگان بسته‌هایشان تعلق می‌گیرد و این اعتبار متناسب با میزان فعالیت و نیاز فروشگاه‌ها، قابل افزایش است. گفته می‌شود این اقدام بخشی از برنامه‌های حمایتی پارسی‌پست برای کاهش هزینه‌های لجستیک و تقویت رقابت‌پذیری فروشگاه‌های اینترنتی است. این شرکت اعلام کرده که در مسیر همراهی با کسب‌وکارهای آنلاین، طرح‌های حمایتی متعددی طراحی و اجرا خواهد شد تا به رشد پایدار اکوسیستم تجارت الکترونیک در کشور کمک کند.

بر اساس اعلام مدیران پارسی‌پست، کمپین ۵ میلیارد تومانی، آغاز یک مسیر بلندمدت است برای حمایت از فروشگاه‌های آنلاین و تحول‌آفرینی در زمینه ارسال هوشمند و افزایش کیفیت خدمات پستی است. برای اطلاع از جزئیات کمپین ۵ میلیارد تومانی پارسی‌پست و اطلاع از نحوه بهره‌مندی از این طرح، به صفحه رسمی پارسی‌پست در اینستاگرام به آدرس @parsipost_ir مراجعه کنید.

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...