مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست با معاون وزیر ارشاد مطرح کرد

لزوم توجه به زیرساخت‌های پستی برای توسعه اقتصاد فرهنگی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه همکاری‌های میان‌دستگاهی و تقویت زیست‌بوم اقتصاد فرهنگی با یکدیگر گفت‌وگو کردند. در این جلسه، نقش زیرساختی شبکه پستی در توسعه فرهنگی کشور مورد توجه قرار گرفت و معاونان وزرای ارتباطات و ارشاد به برنامه‌ریزی و تقویت صنعت رسانه و مطبوعات اشاره کردند.

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار مقرر شد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری‌های مشترکی را برای تقویت شبکه انتقال محتوا، حمایت از ناشران، ارتقای عدالت فرهنگی و دسترسی یکسان شهروندان به‌ویژه کسانی که در مناطق دورافتاده زندگی می‌کنند، آغاز کنند. همکاری‌هایی که به تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی منجر شوند.

هم‌افزایی شرکت ملی پست و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، برای توسعه زیست‌بوم اقتصاد فرهنگی

محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقش تمبر در حافظه تاریخی مردم و اثرات فرهنگی آن در جوامع مختلف اشاره کرد. احمدی تاکید کرد: «با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای وزارت ارشاد می‌توان در حوزه طراحی تمبرهای فرهنگی و مناسبت‌محور به سمت تولید تمبرهای NFT و ایجاد بازار و فضای جدید در این زمینه رفت و گام‌هایی را در این زمینه‌ها برداشت.»
احمدی که رئیس شورای تمبر نیز هست در ادامه از طراحی تمبر ویژه میلاد ۱۵۰۰ سالگی پیامبر اسلام خبر داد و گفت: «تولید این تمبر اقدامی نمادین، هویتی و اثرگذار در معرفی میراث معنوی و پیام صلح و رحمت پیامبر اسلام خواهد بود.»

در پایان این نشست، هر دو طرف اعلام کردند که شرکت ملی پست، ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغاتی و هویتی دارد که می‌توان از آن برای توسعه زیست‌بوم اقتصاد فرهنگی بهره‌مند شد. همچنین، طرفین روی تداوم همکاری و بررسی ظرفیت‌های تولید محصولات فرهنگی جدید با ارزش افزوده چندگانه تاکید داشتند.

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...