شرکت تینکست در تازهترین اقدام خود سرویسی ویژه را برای همکاری با دیجیپی طراحی و عملیاتی کرده است. این سرویس که بهطور اختصاصی برای مشتریان دیجیپی طراحی شده در هر دو سرویس same day و next day فعال است و مشتری میتواند از هر دو سرویس در بازههای زمانی مختلف استفاده کند.
تفاوت سرویس عادی و سرویس ویژه برای مشتریان دیجیپی
تی نکست برای مشتریان دیجیپی سرویسی ویژه درنظر گرفته است. در این سرویس، فرایندها نسبت به سرویس عادی تینکست متفاوت هستند. در سرویس ویژه که برای مشتریان دیجیپی در نظر گرفته شده است، وقتی مشتری اقدام به ثبت سفارش میکند، تینکست به جای دریافت بسته از محل فرستنده، طبق آدرس ثبتشده در هر قرارداد، برای دریافت اسناد مالی (چک) به محل گیرنده مراجعه میکند.
این در حالی است که در سرویس عادی تینکست، این شرکت بستههای ثبت شده را از محل انتخاب شده توسط مشتری جمعآوری میکند و پس از تفکیک، سورت و مسیریابی، برای تحویل به گیرنده در اختیار نکستیاران توزیع قرار میدهد. پس از تحویل بسته به گیرنده، رسید تحویل به گیرنده بهصورت الکترونیک برای فرستنده در پنل تینکست ارسال میشود.
در سرویس ویژه، تعداد چکهای قابل دریافت از مشتری در قرارداد ثبت میشود و تینکست، مطابق قراردادی که وجود دارد، از مشتری چک دریافت میکند. سپس، چکهای دریافت شده از مشتری به محل هاب طالقانی برمیگردد و در اختیار همکاران عملیاتی این شرکت قرار میگیرد و پس از تجمیع اسناد، برای تحویل به محل مورد نظر مشتری فرستاده میشود. در نهایت نیز فرایند تحویل اسناد مطابق با تعداد چکهای ثبتشده صورت میگیرد و از مشتری نهایی، رسید تحویل دریافت میشود.