هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکا در صفحه لینکدین خود خبر داد:

اپلیکیشن دکاپست رونمایی شد

هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکا در صفحه لینکدین خود اعلام کرد که با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان و افزایش رضایت مخاطبان، اپلیکیشن دکاپست راه‌اندازی شد. به گفته مدیرعامل هلدینگ لجستیک گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب، رونمایی از اپلیکیشن دکاپست با حضور محمدرضا دیانی، مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب، انجام شد.

پشنگیان در پست لینکدینی خود نوشته است: «در دنیای امروز، مشتریان اپراتورهای پستی دیگر تنها به دنبال ارسال محموله نیستند و در فرایند پست، دیگر تنها فرستنده و گیرنده مطرح نیست بلکه مشتری می‌خواهد از جزئیات فرایندها به‌صورت آنلاین اطلاع داشته و‌ بتواند به صورت لحظه‌ای با پشتیبانی اپراتور در تماس باشد. دکاپست، تلاش می‌کند تجربه بهتری را برای مشتری رقم بزند و در این مسیر از فناوری و تکنولوژی مورد نیاز مشتری بیشتر بهره می‌گیرد و این رویکرد کلی ما در همه خدمات و کسب‌وکارهای هلدینگ دکا است.»

رونمایی از اپلیکیشن دکاپست با حضور محمدرضا دیانی، مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب

از این پس، مشتریان دکا‌پست از طریق اپلیکیشن این شرکت می‌توانند سفارش‌های خود را به سادگی ثبت و وضعیت مرسولات‌شان را در هر لحظه پیگیری کنند. اپلیکیشن دکاپست امکان ارتباط مستقیم با واحد پشتیبانی را برای مشتریان این برند ایجاد می‌کند. همچنین، اعضای باشگاه مشتریان دکاپست، می‌توانند از امکاناتی چون تخفیف‌های انحصاری، جوایز خاص و امتیازات وفاداری بهره‌مند شوند.

به گفته مدیران دکاپست، این اپلیکیشن قرار است تجربه‌ای سریع، آسان و کارآمد را به مشتریان این برند ارائه کند. لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی و لینک دانلود اپلیکیشن به‌زودی از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی دکاپست در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...