تعارف

اطلاعات کسب و کار

چهره های مرتبط با این کسب و کار

معرفی تعارف (شرکت توسعه تجارت تارا سامانه ایرانیان)

شرکت توسعه تجارت تارا سامانه ایرانیان با برند “تعارف” در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۴ با شماره ثبت ۱۳۱۹ به‌عنوان یکی از کارگزاران رسمی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد. این شرکت در زمینه لجستیک و تجارت الکترونیک فعال است و زیرساخت‌های لازم را برای ارسال مرسولات فراهم کرده است. تعارف در اسفند ۱۳۹۵ با طراحی سیستم‌های نرم‌افزاری، موفق به اخذ مجوزهای لازم برای پیاده‌سازی سرویس ارسال مرسولات شد. این سرویس با بهره‌گیری از شبکه توزیع شرکت پست، تحت عنوان گیت وی، برای فروشگاه‌های مجازی در سراسر کشور ارائه می‌شود.

تاریخچه تعارف

در سال ۱۳۹۶، پس از انجام نیازسنجی میان فروشگاه‌های فعال در تهران، تعارف سرویس پیک موتوری این شهر را راه‌اندازی کرد تا نیازهای لجستیکی فروشگاه‌های مستقر در تهران را پاسخ دهد. با توجه به اهمیت هزینه‌های ارسال، تحویل به‌موقع، و بیمه مرسوله، تعارف تلاش کرده است با تکیه بر تخصص و تجربه خود، دغدغه‌های مشتریان را شناسایی و رفع کند.

اهداف تعارف

تعارف با هدف ایجاد همکاری بلندمدت و تسهیل امور برای کسب‌وکارها، به ارائه بهترین عملکرد در زمینه خدمات لجستیکی متعهد است. تلاش‌های این شرکت منجر به همکاری با بیش از ۱۰۰ فروشگاه اینترنتی شده است که به توزیع بیش از ۳۰۰,۰۰۰ مرسوله در سطح کشور و ۲۴,۰۰۰ مرسوله در تهران در طول یک سال منجر شده است.

خدمات تعارف

پیک موتوری شهر تهران

تعارف به پشتوانه‌ی نیروهای حرفه‌ای و اخلاق‌مدار خود، علاوه بر اقتصادی‌ترین قیمت، تحویل به موقع و امنیت مرسوله را تضمین می‌کند.

تمام تلاش مجموعه‌ی تعارف بر این است که دغدغه‌ی ارسال مرسولات را از دوش صاحبان کسب و کارها بردارد.

سرویس ارسال بین شهری

سرویس ارسال بین شهری، بر پایه‌ی شبکه‌ی گسترده‌ی توزیع شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و خدمات نرم‌افزاری تعارف می‌باشد.

این سرویس می‌تواند در اختیار تمامی کسب و کارهای سراسر کشور که ارسال مرسولات دارند قرار گیرد.

سامانه تعارف

تعارف در جهت تسهیل امور و هماهنگی بیشتر، تمامی خدمات ارسال مرسوله را در سامانه‌ی تعارف قرار داده است که به راحتی قابل مدیریت می‌باشد.

همچنین ثبت، تغییر وضعیت و رهگیری مرسولات در این سامانه به دو صورت دستی و اتوماتیک (API) قابل انجام است.

بسته بندی و انبارداری

تعارف در سال 1400 جهت تکمیل زنجیره ارزش خود و کم کردن دغدغه کسب و کارها نسبت به مسائل لجستیکی، اقدام به راه اندازی سرویس بسته بندی و انبارداری خود نموده است.

کسب و کارها با حداقل 250 مرسوله در ماه میتوانند از این سرویس استفاده نمایند.