دیجی‌کالا

اطلاعات کسب و کار

معرفی کسب‌وکار دیجی‌کالا

دیجی‌کالا را به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم خرده‌فروشی آنلاین در ایران می‌شناسند. این کسب‌وکار از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده و امروز به عنوان ستون اصلی تجارت الکترونیک کشور شناخته می‌شود. این مجموعه با تمرکز بر خرده‌فروشی دیجیتال و ایجاد زیرساخت‌های گسترده‌ی پردازش، انبارداری و توزیع، تجربه‌ای سریع، ایمن و شفاف از خرید اینترنتی را برای میلیون‌ها کاربر ایرانی فراهم کرده است.

خدمات و مزایای دیجی‌کالا

دیجی‌کالا کار خود را با فروش آنلاین کالاهای دیجیتال آغاز کرده و به‌مرور دامنه محصولاتش را گسترش داده است. این خرده‌فروشی آنلاین ایرانی در حال حاضر گروه‌های کالایی متنوعی از جمله کالاهای الکترونیک، سوپرمارکتی، پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، محصولات آرایشی و بهداشتی و صدها گروه کالایی دیگر را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

پلتفرم دیجی‌ کالا در حال حاضر با مدل مارکت‌پلیس (Marketplace) میزبان بیش از ۱۶۰ هزار فروشنده است و میلیون‌ها کالا را به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند. ترکیب فروش مستقیم و فروشندگان طرف سوم و بهره‌مندی از تنوع کالایی، برخی از ویژگی‌های دیجی‌کالا به‌حساب می‌آیند. پوشش سراسری، سرعت و دقت در ارسال کالاها، یکپارچگی خدمات و پشتیبانی فروشندگان از مزایای دیجی‌کالا هستند.

این پلتفرم توانایی ارسال سفارش به تمامی استان‌ها و شهرهای کشور را داراست و زمان پردازش و تحویل کالا در این خرده‌فروشی آنلاین کوتاه است. همچنین، تمام مراحل در این پلتفرم به‌صورت دیجیتال و با سیستم‌های خودکار انجام می‌شود. این کسب‌وکار، خدمات انبارداری، بسته‌بندی، حمل‌ونقل و تسویه‌حساب به فروشندگان مارکت‌پلیس را انجام می‌دهد.

زیرساخت لجستیکی و شبکه توزیع دیجی‌ کالا

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رقابتی دیجی‌کالا، زنجیره لجستیک و مراکز پردازش سفارش آن است. این مجموعه با سرمایه‌گذاری گسترده در ایجاد هاب‌های پردازش مرکزی، انبارهای منطقه‌ای و شبکه حمل‌ونقل اختصاصی، امکان ارسال سریع و دقیق کالا را به سراسر ایران فراهم کرده است. دیجی‌اکسپرس، بازوی لجستیکی این شرکت است.

تلاش برای توسعه تجارت الکترونیک

دیجی‌کالا با ترکیب خرده‌فروشی آنلاین و لجستیک مدرن در تلاش است تا در زمینه تجارت الکترونیک ایران گام‌‌هایی را بردارد. تجربه خرید سریع و قابل اعتماد، شعاری است که این بازارگاه آنلاین روی آن تاکید دارد و برای بهبود تجربه خرید کاربرانش اقدامات متنوعی را انجام می‌دهد. دیجی‌نکست به‌عنوان بازوی نوآوری و سرمایه‌گذاری دیجیکالا با هدف ارتقای اکوسیستم نوآوری و تکمیل زنجیره‌های ارزش دیجی‌کالا راه‌اندازی شده است.

دیجی‌کالا

آدرس

تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، روبه‌روی هتل هما، کوچه شادی۱، ساختمان ونک پلازا، پلاک ۳۱

نقشه

 لوگوی دیجی‌کالا

دیجی‌کالا چیست؟

دیجی‌کالا یکی از مهم‌ترین بازیگران صنعت خرده‌فروشی کشور است که سهم عمده خرده‌فروشی آنلاین کشور را در اختیار دارد. این برند با رشد و گسترش طیف محصولات و خدمات خود توانست، تاثیر زیادی بر اقتصاد خرده‌فروشی بگذارد. تجربه دیجی‌کالا در حل چالش‌های لجستیکی، مبنی بر نوآوری و سرمایه‌گذاری برای آینده، این شرکت را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

راه‌های ارتباطی

پشتیبانی:

۹۱۰۰۰۱۰۰

ایمیل:

info@digikala.com

آدرس سایت:

www.digikala.com/
جداکننده تزیینی منحنی

آخرین خبر های مرتبط