معرفی پست اول
پست اول، اسفندماه سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت پروانه رسمی فعالیت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد. این اپراتور که با اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و بر اساس مفاد اساسنامه شرکت ملی پست ایران، بهعنوان پیشگام توسعه خدمات پستی مدرن در کشور شناخته میشود اولین اپراتور خصوصی پستی کشور است.
چشمانداز و مزایای رقابتی
چشمانداز این شرکت، تبدیلشدن به شبکهای پیشرو، استاندارد و کارآمد با هدف توسعه زیرساختها، افزایش کیفیت خدمات و گسترش ارتباطات پستی در سطح ملی و بینالمللی است.
شبکه یکپارچه و توسعهپذیر، نوآوری در خدمات و تمرکز بر کیفیت، مزایای رقابتی اولین اپراتور خصوصی پست در ایران هستند. این شرکت با ایجاد بستری کارآمد برای تعامل فعالان حوزه پست و استانداردسازی فرایندها، ارائه سرویسهای جدید با تمرکز بر رشد سرانه مرسولات و توسعه بازار و بهبود مستمر کیفیت خدمات از طریق بهکارگیری معماری دقیق شبکه و همافزایی میان اعضای آن، در تلاش است تا این صنعت را توسعه دهد.
ماموریت و ارزشهای کلیدی پست اول
از ماموریتهای این اپراتور میتوان به ایجاد سرویسهای نوین پستی، ارتقای استانداردها و گسترش بازار اشاره کرد. این کسبوکار، سرویسهای جدیدی را با توسعه خدمات مدرن متناسب با نیازهای فعالان صنعت پست کشور ایجاد میکند و با ارائه خدمات قابل اعتماد و با کیفیت کیفیت سعی در ارتقای استانداردهای مورد نیاز در این صنعت دارد. کمک به توسعه ظرفیت بازار و افزایش سهم صنعت پست در اقتصاد ملی یکی دیگر از ماموریتهای این شرکت است تا به گسترش بازار کمک کند.
از ارزشهای کلیدی این کسبوکار میتوان به تعهد به تحول و نوآوری، شفافیت و کیفیت و همکاری و همافزایی اشاره کرد. این شرکت در تلاش است تا راهحلهای مدرن را برای چالشهای صنعت پیدا کند. همچنین با اطمینان از ارائه خدمات دقیق، شفاف و قابل اعتماد، تلاش میکند تا شفافسازی در صنعت را افزایش دهد و فضایی را برای ایجاد تعامل موثر میان اعضای شبکه برای تقویت زیرساختها و خدمات به وجود آورد.