خانومی

اطلاعات کسب و کار

چهره های مرتبط با این کسب و کار

خانومی یکی از کسب‌وکارهای فعال در زمینه فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی است. این کسب‌وکار از سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده و در طول مسیر خود، موفق به جذب سرمایه‌های زیادی و ساخت تیمی قوی شده است.

مسیر رشد خانومی

پلتفرم فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، ابتدا به‌صورت بوت استرپ با سرمایه شخصی بنیان‌گذارانش راه‌اندازی و اداره می‌شد. این پلتفرم پس از چند سال فعالیت در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، توانست با چالش‌های مختلف مانند رقابت با کسب‌وکارهای بزرگ‌تر و قانع کردن برندهای مختلف برای همکاری مقابله و موفقیت‌های چشم‌گیری را کسب کند.

سارا میرسالاری و مسعود شاهمرادی، زوج کارآفرینی هستند که  در مسیر رشد خانومی با مشکلات و نگرانی‌های زیادی مواجه شدند. یکی از این نگرانی‌ها، عدم پذیرش فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی از سوی برندها و مشتریان بود. آن‌ها با تولید محتوای تخصصی و استفاده از اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی، توانستند به مشتریان خود نشان دهند که خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند به یک تجربه امن و معتبر تبدیل شود.

چشم‌انداز خانومی

خانومی اکنون بیش از ۲ میلیون کاربر ثبت‌نام‌شده دارد و ماهانه بیش از یک میلیون کالا در این پلتفرم فروخته می‌شود. این کسب‌وکار توانسته به یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران تبدیل شود. به گفته بنیان‌گذاران این کسب‌وکار،‌ خانومی در آینده نزدیک به یک پلتفرم اومنی‌چنل برای فروش آنلاین و آفلاین کالاهای آرایشی و بهداشتی تبدیل می‌شود. بورسی شدن خانومی یکی دیگر از موضوعاتی است که مسعود شاهمرادی درباره آن صحبت کرده است.

خانومی

 لوگوی خانومی

خانومی چیست؟

خانومی یکی از کسب‌وکارهای فعال در زمینه فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی است. این کسب‌وکار از سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده و در طول مسیر خود، موفق به جذب سرمایه‌های زیادی و ساخت تیمی قوی شده است. مسیر رشد خانومی پلتفرم فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، ابتدا به‌صورت […]

راه‌های ارتباطی

آدرس سایت:

www.khanoumi.com/
جداکننده تزیینی منحنی

آخرین خبر های مرتبط