نقل حمل

اطلاعات کسب و کار

چهره های مرتبط با این کسب و کار

نقل حمل کیست؟

نقل حمل راوی صنعت لجستیک ایران است که می‌خواهد با همراهی اجزا و بازیگران این صنعت، فضای تعامل و جریان‌سازی را در افزایش سهم این صنعت از اقتصاد ایجاد کند. نقلِ حمل به پشتوانه و همراهی کسب‌وکارهای نوآور صنعت لجستیک متولد شده و می‌کوشد تا با روایت ظرفیت‌های بازیگران لجستیک ایران، مرجعی برای چاره‌جویی ذی‌نفعان اکوسیستم نوآوری کشور باشد تا راهکارهای نیاز لجستیکی خود را بهتر بشناسند.

نقل حمل چیست؟

روای شاید مناسب‌ترین توصیف برای ماست. روایتی از آدم‌ها و کسب‌وکارها که در بسترهای نوآورانه گردآوری می‌شود، و هر قصه، فانوس برای آنانی‌ست که می‌خواهند پای در راهی پرفراز و نشیب بگذارند. ما قدرت قصه‌ها و داستان‌ها را می‌دانیم. قدرتی که از بشر نخستین تا انسان امروز، بقا را تصمین کرده‌است. هر کسی که هر به اندازه در این زیست‌بوم اثربخش است، هم‌داستان ماست و با اتکا بر این راویان، کلان‌روایت صنعتی حیاتی، برای توسعه ایران را پیش خواهیم برد.

چه در سر داریم؟

رویـــــــــــای ما، رویای هم‌داستانی است
هر زیست‌بوم نیاز به یک روایت‌گر دارد تا بتواند راوی آنچه در آن اکوسیستم رخ می‌دهد، باشد. راه را برای هر کسب‌وکار که به نوعی در پیوند با اکوسیستم لجستیک است، هموار کند و سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط، کوچک و حتی کسب‌وکارهای خانگی، همگی بتوانند از ظرفیت‌های موجود این زیست‌بوم آگاه شوند و راه‌حل خود را بنا به مدل کسب‌وکارشان، کشف کنند.

هر چهره، یک روایت

چهره‌ها در «نقل حمل» تمام مدیران کسب‌وکارهای لجستیکی و مدیران لجستیک و عملیات کسب‌وکارها، کارآفرینان، ایده‌پردازان و در کل تاثیرگذاران این صنعت هستند که تجارب ارزشمند آنان در صفحه اختصاصی‌شان تدوین می‌شود. تمام چهره‌ها در نقلِ حمل یک نمایه (پروفایل) اختصاصی دارند و این نمایه بازتاب‌دهنده بیوگرافی، اخبار، نظرات، مقاله، یادداشت، مصاحبه، و هر آن چیز که به نام آنها منتشر می‌شود، است و در یک صفحه دائمی و بر اساس خط زمانی(تایم لاین) ثبت و گردآوری می‌شود. هر یک از این چهره‌ها روایتگر داستان خود است.

هر کسب‌وکار، صد روایت

هر کسب‌وکار در «نقل حمل» دفتری از روایت‌های گوناگون است. مانند چهره‌ها، هر کسب‌وکار هم در نقلِ حمل دارای یک نمایه اختصاصی خواهد بود و تمام اخبار مرتبط با آن کسب‌وکار در این نمایه منتشر می‌شود. این امکان در کنار مزیت مرجعیت محتوایی نقل حمل در حوزه حمل و نقل و لجستیک، راه ساده‌تری را برای مخاطبان هدف ایجاد می‌کند تا در کنار دیگر فعالان صنعت لجستیک، به اخبار و محتوای منتشر شده از سوی کسب‌وکارها دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر، در هزینه‌های انتشار پیام‌ها و اخبار کسب‌وکارها، بهینه‌سازی ایجاد می‌شود و از طریق کانال تنها رسانه تخصصی این صنعت، کسب‌وکارها قادر خواهند بود تا اهداف استراتژیک خود در بخش روابط عمومی و مارکام را ساده‌تر و بهینه‌تر پیش ببرند.

آکادمی

با هم و از هم خواهیم آموخت
بخش مهمی از محتوای نقل حمل، دربرگیرنده محتواهایی است که جنبه آموزشی دارد. چه برای آنان که تازه می‌خواهند پا در این صنعت بگذارند و چه برای کسانی که عمری در این صنعت استخوان خرد کرده‌اند. ما معتقدیم همراه شدن با ترندهای روز نیازمند یادگیری است؛ چرا که سرعت تغییرات در معادلات این صنعت مانند هر صنعت دیگری بسیار بالاست و تنها با یادگیری و تعریف مدل متناسب با زیست‌بوم صنعت لجستیک در کشور می‌توانیم همگام با تغییرات بقا، رشد و توسعه کسب‌وکارهای این حوزه را تضمین کنیم.