بیستمین نمایشگاه بینالمللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعههای خودرو تهران از هشتم تا یازدهم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد. شرکت اسپیدکس که یکی از شرکتهای فعال در حوزه لجستیک، کارگو و پست بینالمللی هوایی است نیز در این نمایشگاه حضوری فعال داشت. والا یزدانی، مدیر ارتباطات و بازاریابی اسپیدکس، درباره حضور این شرکت در این نمایشگاه گفت: «شرکتهای لجستیک همواره پل ارتباطی در زنجیره تامین هستند و با شرکت در نمایشگاهها میتوانند به کسبوکارهای ارائهکننده محصولات و خریداران آن محصولات کمک کنند.»
به گفته مدیر ارتباطات و بازاریابی اسپیدکس، این شرکت یکی از کسبوکارهای پیشرو در ارائه راهکارهای دیجیتال است. او هدف از شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو را معرفی خدمات لجستیکی اسپیدکس عنوان کرد.
از کنسول اختصاصی تا ارائه راهکارهای ورود هوایی باتری خودرو
مدیر ارتباطات و بازاریابی اسپیدکس توضیح داد که حضور این شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو به دلیل داشتن کنسول اختصاصی از چین و ارائه راهحلهای حملونقل هوایی برای ورود کالاهای خطرناک کلاس ۲ و ۳ مانند باتری اتومبیل بوده است. یزدانی همچنین توضیح داد که محاسبهگر آنلاین اسپیدکس خدمتی است که این کسبوکار برای اولینبار در نمایشگاه قطعات خودرو از آن رونمایی کرده است.
براساس گفتههای مدیر ارتباطات و بازاریابی اسپیدکس، این شرکت برای نخستینبار در نمایشگاه قطعات خودرو حضور یافته است چون این رویداد فرصتی را برای تعامل با شرکتهای مطرح جهانی فراهم میکند. همچنین، پاویون ایران-چین در این نمایشگاه، به بهبود روابط تجاری با این کشور کمک میکند.
مدیر ارتباطات و بازاریابی اسپیدکس با اشاره به بازاریابی چریکی انجامشده توسط این شرکت در بیستمین نمایشگاه بینالمللی قطعات خودرو گفت: «ما در این نمایشگاه یک میز خدمت داشتهایم و بازاریابی چریکی انجام دادهایم. فضایی را برای پرسشوپاسخ ایجاد کردیم و به سوالات مخاطبانمان پاسخ دادیم.»
ضرورت ارائه راهحلهای دیجیتال برای صنعت لجستیک
والا یزدانی، مدیر ارتباطات و بازاریابی اسپیدکس در گفتوگو با نقل حمل به سنتی بودن صنعت لجستیک اشاره کرد و گفت: «اسپیدکس یک برند پویا و جوان است و ما در تلاش هستیم تا بهترین و تازهترین خدمات را به مخاطبانمان ارائه کنیم. از آنجا که صنعت لجستیک یکی از صنایع سنتی در جهان است، ما میتوانیم راهحلهای دیجیتال را وارد این صنعت کنیم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در تمامی نمایشگاهها شاهد حضور اسپیدکس باشیم، اظهار داشت: «اینطور نیست که بگوییم در تمام نمایشگاهها حضور فیزیکی دائم داریم. ما بهصورت منتخب در نمایشگاهها شرکت میکنیم و چون نمایشگاه قطعات برایمان مهم بود و میخواستیم جدیدترین محصولاتمان را ارائه کنیم، و به دلیل اینکه واردات از چین برای ما که کنسول اختصاصی داریم اهمیت زیادی داشت، تصمیم گرفتیم در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.»
تعامل با سایر بازیگران صنعت لجستیک یکی دیگر از مواردی است که مدیر ارتباطات و بازاریابی اسپیدکس روی آن تاکید کرد. به گفته یزدانی، راهکار دیجیتال و تحول دیجیتال را نمیتوان به تنهایی به انجام رساند و تعامل و ارتباط با نهادها و سازمانهای مختلف برای رشد و توسعه هر صنعتی لازم است. او توضیح داد که اسپیدکس به دنبال ایجاد مزیت رقابتی و انجام خلاقانه کارهاست. او در ادامه افزود: «تاکید اسپیدکس روی سرعت، اطمینان و مقرونبهصرفه بودن است. با وجود چالشهای فراوانی که شرکتهای حملونقل، بهخصوص شرکتهای حملونقل بینالمللی با آن مواجه هستند، ما با شعار «برای تحویل به دنیا آمدهایم»، شفافیت، قیمت رقابتی و سرعت بالا را در دستور کارمان قرار دادهایم و مرسولات را به دست مشتریانمان میرسانیم. برای این کار، محصول محاسبهگر آنلاین را راهاندازی کردهایم و همچنین با ارائه سرویس ردیابی مرسولات، مشتری را در جریان فرایند ارسال و دریافت مرسولاتش قرار میدهیم.»
اسپیدکس، یکی از شرکتهای حوزه پست و ارسال سریع مرسولات است و با حضور در بیستمین نمایشگاه بینالمللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعههای خودرو تهران، از تازهترین خدمات خود در زمینه ارسال کالاهای خطرناک مانند باتری اتومبیل و محاسبهگر آنلاین رونمایی کرده است.