با هدف ارتقای کیفیت و افزایش بهره‌وری در صنعت پست

مدیران برتر شبکه پستی کشور در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ معرفی شدند

شرکت ملی پست در روزهای اخیر یک نشست دو روزه را با حضور مدیران پستی سراسر کشور برگزار کرد. در پایان این نشست دو روزه، نتایج عملکرد مناطق پستی تهران و پست استان‌ها در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴ اعلام شد و مدیران برتر پست کشور در هشت شاخص کلیدی معرفی شدند.

طبق اعلام روابط‌عمومی شرکت ملی پست، این شرکت برای نخستین‌بار در قالب یک نظام سنجش داده‌محور این ارزیابی را انجام داده است. هدف از ارزیابی عملکرد مدیران پستی کشور، ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی، تقویت پاسخگویی و افزایش بهره‌وری در شبکه پستی عنوان شده است.

مدیران برتر شرکت ملی پست اعلام شدند

بر اساس نتایج این ارزیابی، اداره کل پست استان اصفهان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزیده اعلام شده است. منطقه پستی شمال تهران در شاخص پاسخگویی به شکایات، منطقه پستی شمال‌غرب تهران در شاخص توسعه بازار و جذب مشتریان جدید و اداره کل پست استان مرکزی در دو شاخص کیفیت سرویس و رضایت مشتریان برگزیده اعلام شدند. همچنین، اداره کل پست استان البرز توانست رتبه نخست را در شاخص فناوری و زیرساخت‌های دیجیتال به دست آورد. طبق آن‌چه نتایج این ارزیابی نشان می‌دهد، منطقه پستی جنوب ‌غرب تهران در شاخص پشتیبانی و مدیریت منابع و اداره کل پست استان زنجان در شاخص روابط‌عمومی و ارتباطات سازمانی برگزیده شده‌اند.

گفته می‌شود این نظام ارزیابی، بخشی از برنامه تحول عملکردی شرکت ملی پست برای شفاف‌سازی عملکرد واحدها، توسعه رویکردهای نوین مدیریتی و بهبود تجربه مشتری در سراسر کشور است.

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...