سامانهٔ هوشمند ترابرنت از بازگرداندن تمامی کمیسیونهای دریافتی از خدمات بار وانت و نیسان در بازهٔ زمانی ۲۳ خرداد تا ۳ تیر به حساب رانندگان خبر داد. ترابرنت که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را بهعنوان بازارگاه هوشمند حملونقل کالا در ایران آغاز کرده است، با هدف حمایت از رانندگان پرتلاشی که در ۱۲ روز جنگ تحمیلی و در شرایط بحرانی به فعالیت خود ادامه دادند، تمامی کمیسیونهای دریافتی در خدمات بار وانت و نیسان را برای دورهی مذکور و بدون کسر هیچ هزینهای، به کیف پول رانندگان بازگرداند.
روابطعمومی ترابرنت اعلام کرد که این رانندگان در روزهای بحرانی اخیر، با وجود مشکلات ترافیکی و جوی، تامین مایحتاج ضروری مردم را بر دوش گرفتند و نقش مهمی را در تداوم زنجیرهٔ تامین ایفا کردند. به همین دلیل، ترابرنت با اعتقاد راسخ به ارزش تلاش آنها، بر آن شد تا با بازگرداندن کامل کارمزدها، قدردانی عملی خود را نشان دهد.
لازم به ذکر است که ترابرنت، یکی از شرکتهای زیرمجموعه گروه حصین در حوزه حملونقل است. این شرکت، با بهرهگیری از فناوریهای نوین، بستری را برای ارتباط میان صاحبان کالا و رانندگان فراهم آورده است و گفته میشود حدود ۸۵ درصد از کل ناوگان باری کشور در ترابرنت مشغول به فعالیت هستند. خدماتی که پلتفرم هوشمند حملونقل ترابرنت ارائه میکند شامل استعلام بهروز کرایه، احراز هویت ویدئویی، پشتیبانی همهروزه، بیمهٔ بار وانت و… میشود.