محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست خبر داد:

دو سرویس «تغییر نشانی» و «درخواست توزیع در نشانی جدید» راه‌اندازی شدند

شرکت‌ ملی پست اعلام کرده که با هدف خدمات‌رسانی بهتر به کاربرانش، دو سرویس جدید را راه‌اندازی کرده است. دو سرویس «تغییر نشانی» و «درخواست توزیع در نشانی جدید»، پس از جنگ اسرائیل با ایران و بحران‌هایی که ایجاد کرد، راه‌اندازی شده‌اند چون برخی از گیرندگان در نشانی ثبت‌شده روی مرسولات حضور نداشتند.

خدمات تغییر نشانی شرکت ملی پست

به گفته محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست، این سرویس‌ها از روز شنبه، هفتم تیرماه فعال شده‌اند. او در این خصوص گفت: «با توجه به تعهد شرکت ملی پست به تحویل مرسولات در هر شرایطی و عدم حضور برخی شهروندان در نشانی قبلی، امکان ثبت درخواست توزیع مجدد بسته‌ها در آدرس جدید فراهم شده است.»

طبق اعلام معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، کاربران برای استفاده از سرویس‌های «تغییر نشانی» و «درخواست توزیع در نشانی جدید»، می‌توانند به سامانه رهگیری شرکت ملی پست به نشانی tracking.post.ir مراجعه و درخواست خود را برای ارسال مرسولات موجود در باجه‌های معطله ثبت کنند. نکته‌ای که احمدی روی آن تاکید کرد این بود که «مرسولات سازمانی شامل کارت خودرو، سند خودرو، کارت موتورسیکلت، گواهینامه و کارت سوخت مشمول این خدمت نمی‌شوند و امکان ارسال آن‌ها به نشانی جدید وجود ندارد.»

مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین به موضوع توزیع مرسولات از طریق صندوق‌های پستی هوشمند (لاکر) اشاره کرد و افزود: «طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، توزیع مرسولات در این صندوق‌ها که به صورت رزرو ۴۸ ساعته انجام می‌شود، تا پایان تیرماه رایگان خواهد بود. این صندوق‌ها در تهران و سایر شهرهای کشور در دسترس شهروندان قرار دارند.»

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...