تقدیرنامه کیفیت دو ستاره در نوزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران به هلدینگ لجستیکی دکا اعطا شد. طبق اعلام روابط عمومی هلدینگ دکالجستیک، این جایزه براساس ارزیابی مدل EFQM 2025 و ارزیابی شورای سیاستگذاری جایزه، در گروه محصولی خدمات حملونقل به این مجموعه داده شده است. گفته میشود این تقدیرنامه توسط رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران به مدیران هلدینگ دکا اعطا شده است. هلدینگ دکا با ارائه مستنداتی از خدماتی که در حوزههای مختلف ارائه کرده بود در نوزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران شرکت کرد. رقابتی که بیش از ۱۶۰ سازمان و مجموعه صنعتی و خدماتی در آن مورد ارزیابی قرار گرفتند.

جایزه ملی کیفیت ایران هرساله با هدف توسعه فرهنگ کیفیت، ارتقای توان رقابتی سازمانها و تشویق بنگاههای اقتصادی به بهبود مستمر، برگزار میشود. این جایزه ملی، بستری برای ترویج فرهنگ کیفیت، افزایش شفافیت و رقابتپذیری و معرفی الگوهای موفق کشور است. سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرجع رسمی حوزه استاندارد و کیفیت، نظارت و ارزیابی شرکتهای مشارکتکننده در این رویداد را بر عهده دارد.
هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکا درباره این تقدیرنامه گفت: «کیفیت در حوزه خدمات لجستیک، بهطور مستقیم با کیفیت ارائه خدمات صنایع مختلف به مردم، رضایتمندی مشتریان و مخاطبان صنایع ارتباط دارد. از آنجا که لجستیک بهعنوان یک صنعت پشتیبان، زیرساختهای حمل و نقل، توزیع کالا و محصول و رساندن تولیدات و خدمات به بازارهای داخلی و خارجی را برعهده دارد و توسعهدهنده اقتصاد، تولید و تجارت کشور است، موضوع کیفیت در لجستیک همواره از اهمیتی ویژه در هلدینگ دکا برخوردار بوده است. خوشحالیم که با تلاش جمعی همکاران، فرهنگ کیفیت در دکا جاری شده و این سازمان در مسیر بهبود و ارتقای کیفی خدمات خود گامهای مستمری برمیدارد.»