شرکت جابار که ارائهدهنده راهکارهای نوین در حوزه لاکرهای هوشمند است از آغاز همکاری رسمی خود با فروشگاه اینترنتی روژا خبر داد. گفته میشود این همکاری در راستای هوشمندسازی فرایندهای لجستیک در حوزه خردهفروشی و ارتقای تجربه کاربران در دریافت بستههای آنلاین صورت گرفته است.
بر اساس تفاهمنامهای که جابار و روژا امضا کردهاند، مشتریان فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی روژا از این پس هنگام ثبت سفارش میتوانند نزدیکترین لاکر هوشمند جابار را بهعنوان مقصد تحویل انتخاب کنند و از شبکه هوشمند لاکرهای جابار بهرهمند شوند. لاکرهای جابار هماکنون در تهران و ۲۲ شهر دیگر کشور فعال هستند و امکان تحویل حضوری و بدون نیاز به هماهنگی زمانی را برای مشتریان فروشگاههای اینترنتی فراهم میسازد.
رفع موانع موجود در تحویل بستهها و امنیت تحویل
جابار اعلام کرده که لاکرهای هوشمند با هدف کاهش موانع موجود در تحویل بستهها از جمله عدم حضور مشتری در محل، طراحی شدهاند و علاوه بر افزایش دقت و امنیت در توزیع سفارشها، نرخ مرجوعی مرسولات را نیز کاهش میدهند. گفته میشود، لاکرهای جابار به فناوریهایی همچون رمز اختصاصی و نظارت تصویری مجهز شدهاند که سطح امنیت دریافت سفارش را افزایش میدهد.
تحویل بدون محدودیت زمانی، بهویژه برای کاربران دارای برنامه کاری منعطف یا ساکن در مناطق پرتردد، از دیگر مزایای کلیدی این سرویس بهشمار میرود. به گفته مدیران جابار، این مدل تحویل با کاهش وابستگی به حضور فیزیکی در محل، ضمن کاهش هزینههای سربار لجستیکی، به حفظ محیطزیست از طریق کاهش ترددهای غیرضروری نیز کمک میکند.
همکاری استراتژیک در راستای تحول دیجیتال در لجستیک
همکاری جابار با روژا، بخشی از برنامه راهبردی جابار برای توسعه شبکه تحویل هوشمند در کشور عنوان شده است. شرکت جابار با هدف تبدیلشدن به بازیگر کلیدی زنجیره تامین دیجیتال، در تلاش است تا همکاری خود با سایر برندهای معتبر حوزه تجارت الکترونیک را گسترش دهد.
فروشگاه آنلاین روژا نیز همکاری با جابار را گامی در مسیر بهبود خدمات پس از فروش و رضایت مشتری از طریق افزودن گزینههای متنوعتر تحویل و ایجاد تجربهای منعطفتر و مدرنتر برای کاربران دانسته است.
مشتریان روژا میتوانند از طریق سایت یا اپلیکیشن این فروشگاه، در زمان ثبت سفارش گزینه «تحویل حضوری از لاکر جابار» را انتخاب کرده و پس از آمادهسازی مرسوله، کد تحویل اختصاصی را از طریق پیامک دریافت کنند.