محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست از توزیع ۸ میلیون مرسوله پستی در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه خبر داد. احمدی، در گفتوگویی که بهتازگی با خبرگزاری صداوسیما داشته است، روی فعالیت مستمر شرکت ملی پست در دوران جنگ اسرائیل با ایران تاکید کرد. به گفته احمدی، خدمترسانی پست در زمان وقوع این بحران بهصورت مستمر و بدون وقفه در سراسر کشور ادامه داشت.
او همچنین افزود: «۱۲ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۶۴۱ استعلام وبسرویس کدپستی نیز در این مدت ارائه شد.» طبق آماری که مدیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرده است در جنگ ۱۲ روزه با اسرائیل، ۳۲ هزار و ۴۳۱ درخواست کدپستی جدید به سرانجام رسیده و این شرکت با صدور ۱۳۷ هزار و ۹۳۶ گواهی و ژئوگواهی، رکورد تازهای را ثبت کرده است. انجام ۱۵ هزار و ۳۸۸ احراز نشانی توسط پستچیان از دیگر اقدامات شرکت ملی پست در ۱۲ روز جنگ تحمیلی بود.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به خدماترسانی تمام وقت مرکز تماس امور مشتریان خاطرنشان کرد: «در زمان جنگ ۱۲ روزه با دشمن صهیونی، ۱۰۸ هزار و ۳۰۴ تماس از طریق شماره ۱۹۳ پاسخ داده شد. پاسخدهی به ۱۵ هزار و ۹۷۴ تماس توسط اپراتور انجام شده و ربات هوشمند پاسخگوی ۹۲ هزار و ۳۶۶ تماس بوده است.
طبق گفته مدیرعامل شرکت ملی پست، نظرسنجیها نشان می دهد که ۹۲.۷۵ درصد پاسخها با رضایتمندی شهروندان همراه بوده است.