مدیرعامل شرکت ملی پست:

نظام ارزیابی، قطب‌نمای توسعه و اصلاح فرایندها است

محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه در نشست ارزیابی عملکرد مدیران شرکت ملی پست از اهمیت نظام ارزیابی برای ایجاد یک فرهنگ سازمانی قوی سخن گفت. به‌گفته مدیرعامل شرکت ملی پست، نظام ارزیابی در سازمان‌ها یک اقدام تشریفاتی نیست و ابزاری برای تحقق اهداف استراتژیک شرکت‌ها است.

طبق گزارشی که روابط‌عمومی شرکت ملی پست از نشست ارزیابی عملکرد مدیران این شرکت منتشر کرده است، محمد احمدی از بهبود وضعیت شرکت ملی پست نسبت به سال گذشته خبر داده است. احمدی در این نشست گفت: «آن‌چه در این مدت رخ داده است، نتیجه کار تیمی و نگاه هماهنگ و یکپارچه در سایه نگاه حمایتی و شرکتی هیئت مدیره و در راستای تحقق اهداف شرکت بوده است.»

او با اشاره به برنامه‌های این نشست دو روزه گفت: «در این دو روز، عملکرد شش ماهه نخست سال جاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و با تمرکز بر نظام ارزیابی، تجربه‌های موفق و اصلاح شاخص‌ها، برنامه راهبردی شرکت ارزیابی می‌شود.»

مدیرعامل شرکت ملی پست: نظام ارزیابی، قطب‌نمایی برای توسعه و اصلاح فرایندها است

معاون وزیر ارتباطات، نظام ارزیابی را ابزار استراتژیک و قطب نمایی دانست که مسیر و فاصله دستیابی به فرایندها را مشخص می‌کند. او با اشاره به افتتاح پروژه‌های پستی در تبریز و تغییر رویکرد شبکه پستی، توسعه زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری را راه‌حلی برای خلق تجربه‌های متفاوت برای مشتریان این شرکت دانست. احمدی معتقد است که نقش مدیران اجرایی به‌ویژه مدیران استانی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای شرکت ملی پست حیاتی است.

از محورهای این نشست دو روزه می‌توان به ارزیابی عملکرد شاخص‌های بازاریابی و فروش، ارزیابی عملکرد شاخص‌های مدیریت منابع و توسعه زیرساختی، ارزیابی سنجش کارایی و اثربخشی واحدهای اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، ارزیابی اثربخشی ارتباطات سازمانی، روابط عمومی و اطلاع رسانی یکپارچه، ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی و اجرایی در تحقق برنامه های عملیاتی، ارزیابی شاخص‌های کیفیت خدمات و شاخص‌های رضایت مشتریان و ارزیابی عملکرد شاخص‌های جی‌نف (GNAF) و بررسی روند کارآمدی واحدهای اجرایی در حوزه فناوری اطلاعات و ارزیابی عملکرد نظام پاسخگویی و مدیریت هوشمند شکایات مردمی اشاره کرد. در حاشیه نشست ارزیابی عملکرد مدیران شرکت ملی پست، کارگاه‌های آموزشی‌ای نیز برای مدیران برگزار می‌شود. نشست مشترک با مدیران شرکت مخابرات ایران با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و برگزاری کارگاه‌هایی در حوزه حکمرانی هوشمند و ارزش آفرینی پایدار از نکات قابل توجه نشست ارزیابی عملکرد مدیران شرکت ملی پست هستند.

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...