جمعه سیاه یا بلکفرایدی، امسال بیشتر از هر سال دیگری توجه کاربران فروشگاههای آنلاین را به خود جلب کرده بود. گروه اسنپ بهعنوان یکی از بازیگران اصلی تجارت الکترونیک در کشور، گزارش بلکفرایدی خود را منتشر کرد. براساس این گزارش، روز جمعه هفتم آذرماه، سوپراپ اسنپ با ثبت بیش از ۱ میلیون سفارش خردهفروشی آنلاین در ۱ روز، بزرگترین رکورد خردهفروشی آنلاین ایران را رقم زد و جایگاه خود را بهعنوان رهبر بازار تجارت الکترونیک کشور تثبیت کرد.
در این بازه سرویسهای اسنپپی، اسنپشاپ و اسنپمارکت رکوردهای تازهای در حجم سفارشها و تراکنشها ثبت کردند. در بازه ۱۰ روزه حراج بزرگ در این سرویسها در مجموع ۴ میلیون و ۲۸۰ هزار سفارش به ثبت رسید.

اسنپپی، رکورد حجم تراکنش اقساطی کشور را شکست
اسنپپی در بازه ۱۰ روزه کمپین «جمعه پُرتخفیف»، حدود ۲ میلیون سفارش اقساطی را ثبت کرد و توانست به رکورد تازهای در تراکنشهای اقساطی دست یابد. فقط در روز جمعه ۷ آذر، ۶۵۰ هزار سفارش چهار قسطه در اسنپپی ثبت شد که نشاندهنده جایگاه این پلتفرم در حوزه خرید و فروش آنلاین در کشور است. این گزارش نشان میدهد که رکورد بیشترین حجم تراکنش اقساطی کشور در کمپین «جمعه پُرتخفیف» اسنپپی شکسته شده است.
دادههای کمپین «حراجمعه» از رکوردشکنی اسنپشاپ خبر میدهند
اسنپشاپ نیز در کمپین «حراجمعه» در ۷ آذر بیش از ۱۴۵ هزار سفارش داشت و کاربران در این روز نزدیک به ۴۰۰ هزار قلم کالا از این سرویس خریداری کردند.
در طول بازه ۱۰ روزه کمپین، اسنپشاپ در مجموع با ثبت ۵۱۰ هزار سفارش و پردازش ۱ میلیون و ۳۳۰ هزار قلم کالا از فروشندگان سراسر کشور به رکورد بیسابقهای دست پیدا کرد.
بیش از یک و نیم میلیون سفارش سوپرمارکتی در اسنپمارکت
اسنپمارکت در کمپین «بیشترین تخفیف سال» در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ آذر)، با خلق رکوردی تاریخی، ۴۵۰ هزار سفارش شامل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قلم کالای مصرفی را با موفقیت به مشتریان تحویل داد. در طول بازه ۱۰ روزه کمپین، اسنپمارکت در مجموع بیش از ۱ میلیون و ۷۷۰ هزار سفارش اکسپرس، هایپر و فروشگاههای زنجیرهای اسمارت را با موفقیت به دست کاربران رساند.