سارا میرسالاری، همبنیانگذار و مدیر استراتژی برند خانومی است. او از نخستین دانشجویان دورههای کارآفرینی دیجیتال در دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی شریف است.
میرسالاری، تحصیلاتش را در رشته فیزیک به پایان رسانده و مدت زیادی را به تحقیق مشغول بوده است. او که پژوهش را بهعنوان شغل اصلیاش انتخاب کرده بود در سال ۱۳۹۳ به همراه همسرش مسعود شاهمرادی، برند خانومی را راهاندازی میکند. پس از تاسیس خانومی بهعنوان اولین پلتفرم فروش آنلاین لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، او به صورت تخصصی و آکادمیک وارد عرصه کسبوکار شد و مسیر خود را با تمرکز آگاهانه بر کالاهای بهداشتی و آرایشی آغاز کرد.