مسعود شاهمرادی فارغالتحصیل رشته فیزیک است. او مدتی در نشریه همشهری به عنوان مسئول بخش اجرایی و مارکتینگ کار کرده و پس از آن ریاست مرکز توسعه کسبوکار را برعهده داشته و مدیر چند سازمان در زمینههای مختلف بوده است. او در حال حاضر همبنیانگذار و مدیرعامل برند خانومی است که در حوزه فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت میکند.
شاهمرادی قبل از راهاندازی خانومی، تجربه راهاندازی کسبوکار «نو عروس» را داشته است. او در سال ۱۳۹۳، به همراه همسرش سارا میرسالاری، استارتاپ خانومی را تاسیس کرد. کسبوکاری که به گفته شاهمرادی، خانومی بازیگر اول در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است و نمایندگی رسمی بسیاری از برندهای آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را در اختیار دارد.
مسعود شاهمرادی همچنین اعلام کرده که برند خانومی به زودی بورسی خواهد شد. او علاقه زیادی به کارآفرینی و توسعه اکوسیستم اقتصاد دیجیتال دارد و بر این باور است که فروش آنلاین در کشور پتانسیل بسیار زیادی دارد. شاهمرادی به دنبال انجام کارهای بزرگ و تاثیرگذار است و با وجود چالشهای اولیه، خانومی را به یک کسبوکار موفق تبدیل کرده است.