حامد غضنفری، مدیرعامل سوپرمارکت دیجیکالا در یک پست لینکدینی از ادغام دیجیکالا جت و Fresh در تابستان سال جاری خبر داد. پس از آنکه اسنپ، خبر ادغام شرکتهای خدمات سوپرمارکتیاش با برند تجاری اسنپمارکت را منتشر کرد، مدیرعامل سوپرمارکت دیجیکالا با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی لینکدین خود به موضوع ادغام برندهای سوپرمارکتی گروه دیجیکالا اشاره کرد.
غضنفری دلیل این تصمیم را بهرهگیری از قدرت برند و ارائه خدمات یکپارچه به مشتریان دانسته است. او در متن لینکدینی خود نوشته است: «تابستان امسال طی یک تصمیم استراتژیک، دیجیکالا جت و Fresh با هم و در دیجیکالا ادغام شدند و سوپرمارکت دیجیکالا را تشکیل دادند. این تصمیم در راستای رشد سریعتر و بهرهگیری هرچه بیشتر از قدرت برند و پایگاه مشتریان دیجیکالا و ارائه خدمات یکپارچه به مشتریان اجرا شد.»
افزایش سهم بازار سوپرمارکت دیجیکالا
مدیرعامل سوپرمارکت دیجیکالا، در این پست لینکدینی از افزایش سهم بازار این شرکت در زمینه کالاهای زود مصرف خبر داد. در یادداشت غضنفری آمده است: «در ماههای گذشته همه تلاش ما در سوپرمارکت دیجیکالا این بوده که این امکان را بهعنوان یک راهکار کامل برای خرید روزانه معرفی کنیم.کمپینهایی که برگزار کردهایم، سهم زیادی در رسیدن به این هدف داشتهاند و تلاش کردهایم به عنوان یکی از بازیگران صنعت محصولات تند گردش (FMCG) بازارمان را روزبهروز گسترش بدهیم و حالا میتوانیم بگوییم در شش ماه اخیر سهم بازار زیادی را از رقبا گرفتهایم.»
طبق گفته مدیرعامل سوپرمارکت دیجیکالا، دو سرویس کلیدی «سوپرمارکت فوری» و «سوپرمارکت پرتخفیف» در تازهترین کمپین این برند که در پایان پاییز و همزمان با شب یلدا برگزار شد به مشتریان سوپرمارکت دیجیکالا معرفی شدند.
غضنفری تاکید کرد که با وجود فعالیت سوپرمارکت دیجیکالا در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد و فعال نبودن در تمام کشور مانند سایر رقبا، این برند توانسته در یک روز حدود ۴۰۰ هزار کالای سوپرمارکتی را با ارزش بیش از ۴۰ میلیارد تومان در دیجیکالا بفروشد.