با ادغام اپلیکیشن‌های خدمات سوپرمارکتی اسنپ

سوپرمارکت اسنپ از هویت تجاری جدیدش با نام اسنپ‌ مارکت رونمایی کرد

سوپرمارکت اسنپ در مراسمی که روز دوشنبه ۱۷ دی‌ماه برگزار کرده از هویت تجاری جدید خود با نام «اسنپ‌مارکت» رونمایی کرد. این مراسم که با شعار «دنیای نارنجی، جادوی یکی شدن» برگزار شد را می‌توان نقطه عطفی برای این مجموعه دانست.

رویداد رونمایی از هویت بصری اسنپ‌مارکت

 

ادغام شرکت‌های سوپرمارکتی گروه اسنپ

در رویداد ری‌برندینگ اسنپ مارکت اعلام شد که سه شرکت «اسنپ‌اکسپرس»، «اسنپ‌مارکت» و «مارکت‌پرو» با یکدیگر ادغام شده‌اند و از این پس با برند واحد «اسنپ‌مارکت» و رنگ نارنجی فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

بخش اول این مراسم، شامل پنل‌های گفت‌وگو می‌شد. پویا رستگار و رامین لایقی، مدیران عامل اسنپ‌مارکت در اولین پنل گفت‌وگو درباره مسیر رشد اسنپ‌مارکت، اهداف آینده و دلایل تغییر برند آن صحبت کردند. به گفته مدیران عامل اسنپ‌مارکت، پیش از این فعالیت‌های مرتبط با خرید آنلاین از سوپرمارکت‌های محلی و زنجیره‌ای، هایپراستارها و همچنین توزیع آنلاین کالاهای سوپرمارکتی، به‌صورت جداگانه در اپلیکیشن‌های سوپرمارکتی اسنپ انجام می‌شد.

ری‌برند اسنپ‌مارکت

رکوردشکنی اسنپ‌مارکت در ثبت سفارش روزانه

رستگار و لایقی توضیح دادند که با تغییر هویت برند اسنپ‌مارکت، تمامی خدمات مرتبط با حوزه سوپرمارکت تحت یک هویت یکپارچه قرار گرفته‌اند تا هم‌افزایی و هماهنگی بیشتری در ارائه خدمات به مشتریان و کسب‌وکارهای همکار با اسنپ‌مارکت ایجاد شود.

رامین لایقی از رکورد ۱۷۰ هزار سفارش از اسنپ‌مارکت در روز خبر داد و رستگار نیز هدف بعدی این کسب‌وکار را رساندن تعداد سفارش‌های روزانه به ۵۰۰ هزار سفارش عنوان کرد.

مدیران اسنپ‌مارکت تاکید کردند که مهم‌ترین هدفشان از تغییر هویت تجاری و بصری این برند، ایجاد یک اکوسیستم جامع و نوآورانه در صنعت خرده‌فروشی آنلاین است. این برند قصد دارد با استفاده از تجربه و دانش خود، در نحوه ارائه خدمات سوپرمارکتی تحول ایجاد کند.

سوپرمارکت اسنپ از هویت تجاری جدیدش با نام اسنپ‌ مارکت رونمایی کرد

سامان ابطحی، مدیر ارشد بازاریابی، شهاب عسکریان، مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی و حسین شیشه‌گر مدیر هنری اسنپ‌مارکت در دومین پنل رویداد «دنیای نارنجی، جادوی یکی شدن» جزئیات بیشتری درباره این ری‌برندینگ را اعلام کردند. در این پنل، ماهیت ری‌برندینگ و معماری این برند مورد بررسی قرار گرفت. مدیر هنری اسنپ‌مارکت درباره دلیل انتخاب رنگ نارنجی برای لوگوی این برند گفت: «رنگ نارنجی به عنوان نماد انرژی، پویایی، نوآوری و یکپارچگی است و همخوانی زیادی با پرسونای مخاطبان اسنپ‌مارکت دارد.» در پایان این مراسم،‌ مدیران بخش‌های مختلف اسنپ‌مارکت مانند بخش اسمارت،‌ هایپر و پرو به معرفی این قسمت‌ها پرداختند و از استراتژی‌های هر کدام از این بخش‌ها و آینده اسنپ‌مارکت صحبت شد. مدیران بخش‌‌های مختلف اسنپ‌مارکت همچنین به دستاوردهای اخیر این مجموعه اشاره کردند. یکی از این دستاوردها، گسترش همکاری‌های B2B با تأمین‌کنندگان بزرگ و کوچک است که باعث مستحکم‌تر و کارآمدتر شدن زنجیره ارزش این مجموعه شده است.

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...