شرکت ملی پست در مراسمی که با حضور معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان مجلس و فعالان حوزه پست و لجستیک برگزار شد، از پروژههای جدیدی رونمایی کرد. در این مراسم اعلام شد که پروژهای کوتاهمدت شرکت ملی پست، با هدف بهبود زیرساختها و افزایش دسترسی مردم به خدمات پستی طراحی شدهاند. این پروژهها قرار است زیرساختهای مدیریتی مبتنی بر حکمرانی داده را بهبود ببخشند و باعث گسترش دسترسیپذیری با رویکرد تحول دیجیتال و نقشآفرینی مؤثر در اقتصاد دیجیتال کشور باشند.
محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست، در آیین افتتاح پروژههای کوتاهمدت این شرکت به نقش مهم بخش خصوصی در اجرای این طرحها اشاره کرد. او در این مراسم خاطرنشان کرد که اصلیترین هدف راهاندازی این پروژهها، توسعه سطح دسترسی و بهبود رضایت مشتریان است.
مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین از رونمایی ۲۲ دستگاه سورتینگ و واگذاری ۳۰۰۰ دستگاه گوشی موبایل در نقاط روستایی خبر داد. به گفتهی احمدی، این اقدامات با هدف توسعه شبکه هوشمند توزیع در روستاها و حمایت از اقتصاد دیجیتال روستایی انجام شده است.
شرکت ملی پست، با همکاری شرکتهای دانشبنیان پروژهی راهاندازی صندوقهای پستی هوشمند را راهاندازی کرده و تاکنون بیش از ۱۵۰ لاکر هوشمند در کشور فعال شدهاند. در این مراسم، از پورتال جدید شرکت ملی پست، اپلیکیشن پستخونه، خدمات توسعه ناوگان حملونقل، دستیار پستی من، مرکز تماس ۱۹۳ و بارکدهای پریپرینت رونمایی شد.
عمو امین؛ شخصیت برند شرکت ملی پست شد
شرکت ملی پست همزمان با افتتاح پروژههای کوتاهمدت، از شخصیت این کسبوکار رونمایی کرد. عمو امین، نام شخصیت برند شرکت ملی پست است.