احمدرضا جمالی، مدیر بازاریابی و ارتباطات تاپین اعلام کرد:

تاپین، با همکاری میکسین و دفتر شما، وبینار «عبور از بحران»‌ را برگزار می‌کند

کسب‌وکارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی، با گذشت دو ماه از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، همچنان با چالش‌های بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند. چالش‌هایی مانند ناپایداری‌ در سیستم‌های ارتباطی، محدودیت‌های اینترنت و کاهش فروش، پس از گذراندن دوران پایداری و تاب‌آوری کسب‌وکارهای آنلاین، اهمیتی دو چندان یافته است. در همین راستا، تاپین با همکاری میکسین و دفتر شما، وبینار «عبور از بحران» را برگزار می‌کند. براساس اعلام روابط‌عمومی تاپین، این همکاری مشترک در ادامه اقدامات مسئولیت اجتماعی این شرکت و با هدف توانمندسازی کسب‌وکارهای اینترنتی صورت گرفته است.

احمدرضا جمالی، مدیر بازاریابی و ارتباطات تاپین، برگزاری رویداد‌های آنلاین و رایگان را یکی از اقدامات تاپین برای آگاهی‌بخشی به کسب‌وکارهای اینترنتی دانسته است. مدیر بازاریابی و ارتباطات تاپین، مدیریت چالش‌های پیش‌رو و یافتن مسیرهای رشد در دل بحران را از دیگر دلایل برگزاری این وبینار دانسته است. نقل حمل در گفت‌وگو با احمدرضا جمالی، جزئیات برگزاری وبینار «عبور از بحران»‌ را مورد بررسی قرار داده است.

احمدرضا جمالی، مدیر بازاریابی و ارتباطات تاپین اعلام کرد: تاپین، با همکاری میکسین و دفتر شما، وبینار «عبور از بحران»‌ را برگزار می‌کند
آقای جمالی، تاپین، میکسین و دفتر شما قرار است یک رویداد آنلاین مشترک با عنوان «عبور از بحران» را برگزار کنند. درباره این وبینار برایمان بگویید، مخاطبان آن چه کسانی هستند؟

در شرایط فعلی که بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی با چالش‌های مختلفی روبرو هستند، جای خالی فضایی را که راهکارهای عملی و کاربردی برای «عبور از بحران» ارائه کند، ضروری است. جذابیت این وبینار در محتوای کاربردی و حضور متخصصان سه مجموعه مختلف در حوزه کسب‌وکارهای آنلاین است. توجه به بحران‌ فروشگاه‌های اینترنتی از سه دیدگاه مختلف، نقطه قوت این وبینار و سایر رویدادهای آنلاین تاپین است.

از آن‌جا که تمام سخنرانان وبینار «عبور از بحران»‌ مدیران بازاریابی هستند، آیا تمرکز اصلی این وبینار روی مسئله مارکتینگ است؟ این وبینار دقیقاً چه سرفصل‌هایی را دنبال می‌کند؟

حسام مناهجی، مدیر بازاریابی دفترشما، مهدی جلالی، مدیر بازاریابی میکسین و من که مدیر بازاریابی و ارتباطات تاپین هستم، هر کدام روی یکی از ابعاد مهم مدیریت فروشگاه‌ اینترنتی در شرایط بحران متمرکز خواهیم شد. به‌دلیل این‌که تاپین یک کسب‌وکار لجستیکی است، ارائه من در این وبینار درباره مدیریت مرسولات و فرایند ارسال در زمان بحران خواهد بود. حسام مناهجی، موضوع ارتباط با مشتریان و پشتیبانی در بحران را بررسی می‌کند؛ مبحثی که برای حفظ وفاداری مشتریان در شرایط دشوار حیاتی است. مهدی جلالی، مدیر بازاریابی میکسین نیز در این وبینار رایگان درباره کانال‌های فروش در شرایط بحرانی صحبت خواهد کرد. موضوع مورد بررسی مدیر بازاریابی میکسین در این رویداد آنلاین چگونگی حفظ و حتی افزایش فروش محصولات یا خدمات در شرایط خاص و بحرانی است. نقطه قوت این وبینار به‌نظرم تنوعی است که در مباحث آن وجود دارد؛ در نتیجه، شرکت‌کنندگان این رویداد می‌توانند دیدگاهی جامع و کاربردی برای مواجهه با چالش‌های مختلف داشته باشند.

آیا هدف از همکاری تاپین، میکسین و دفترشما در این وبینار، صرفاً برگزاری یک رویداد آموزشی است؟

این رویداد تنها یک همکاری به‌قصد آموزش مهارت‌های فروش و بازاریابی نیست، بلکه بخشی از مسئولیت اجتماعی مشترک سه برند تاپین، دفتر شما و میکسین است. هدف کلان ما از برگزاری این وبینار و رویدادهای مشابه، ارتقای سطح دانش خرده‌فروشان و توسعه تجارت الکترونیک کشور است. ما معتقدیم با تبادل دانش و تجربه، علاوه‌بر عبور کسب‌وکارها از شرایط بحرانی، می‌توانیم به ادامه‌ی رشد و شکوفایی آن‌ها کمک کنیم و گام‌های موثری را برای قوی‌تر شدن اکوسیستم تجارت الکترونیک ایران برداریم. به‌نظر ما اقداماتی مانند برگزاری چنین وبیناری، یک سرمایه‌گذاری برای آینده کسب‌وکارهای ایرانی است.

ثبت‌نام در این وبینار به چه‌ صورت است و علاقه‌مندان از چه طریقی می‌توانند در این ‌خصوص اقدام کنند؟

ثبت‌نام در این وبینار کاملاً رایگان است. علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار کافی‌ست تا تاریخ ۲۸ مردادماه یعنی روز برگزاری آن، به صفحه رویداد مراجعه و روی دکمه «ثبت‌نام» کلیک کنند. وبینار‌ «عبور از بحران» ویدیوی ضبط‌شده و قابل دانلود نخواهد داشت. به همین دلیل توصیه‌ام به علاقه‌مندان این است که هر چه سریع‌تر ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. این وبینار رایگان روز سه‌شنبه ۲۸ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در بستر ایسمینار برگزار می‌شود.

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...