بابک عقیلی‌نسب، مدیرعامل پستکس:

بازگشت به شرایط پیش از جنگ، دو تا سه سال طول می‌کشد

جنگ اسرائیل با ایران، از روز جمعه بیست‌وسوم خردادماه ۱۴۰۴ آغاز شد. جنگ ۱۲ روزه‌ای که آسیب زیادی به زیرساخت‌های کشور وارد کرد و بسیاری از کسب‌وکارها به‌ویژه کسب‌وکارهای اینترنتی را به چالش کشید. در همین راستا، نقل حمل گفت‌وگویی اختصاصی با بابک عقیلی‌نسب، مدیرعامل پستکس داشت و نظر این مدیر فعال در حوزه پست و لجستیک را پرسید.

بابک عقیلی‌نسب، مدیرعامل پستکس: بازگشت به شرایط پیش از جنگ، دو تا سه سال طول می‌کشد

آقای عقیلی‌نسب، پستکس در جنگ ۱۲ روزه سرویس‌دهی داشت؟ الان چطور؟

بله. در طول جنگ اسرائیل با ایران، پستکس همچنان به فعالیت خود ادامه می‌داد و همچنان در حال خدمات‌رسانی به مشتریانش است.

در طول این جنگ، با چه چالش‌هایی مواجه شده‌اید؟ به‌نظر شما آیا این شرایط ادامه‌دار خواهد شد؟

قطعی اینترنت، فیلترینگ و مشکلات مرتبط با دسترسی به منابع سوخت و انرژی، موضوعاتی است که در طول این جنگ با آن مواجه شده‌ایم و به‌نظرم این مسائل همچنان ادامه‌دار خواهند بود.

تحلیل شما از این اوضاع برای حوزه پست و لجستیک چیست؟

من فکر می‌کنم یک جنگ، حتی اگر مدت زمان آن کوتاه باشد، تاثیر گسترده‌ای در اقتصاد کشوری می‌گذارد که درگیر جنگ است. به‌نظرم بازگشت به شرایط پیش از جنگ نیازمند زمان زیادی است و فکر نمی‌کنم که به این زودی‌ها بتوانیم به شرایط قبل از جنگ بازگردیم. حداقل دو تا سه سال زمان می‌برد تا بتوانیم به شرایطی که پیش از جنگ داشته‌ایم، بازگردیم. البته این به شرطی است که همچنان در شرایط آتش‌بس باقی بمانیم.

مدیرعامل پستکس، در پایان صحبت‌های خود آرزو کرد که سایه جنگ از کشور ما دور شود تا مردم بتوانند با خیال آسوده به کار و زندگی‌شان برسند.

 

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...