رئیس هیئت‌‌مدیره تعارف خبر داد:

سرویس پیک پیاده «تعارف»، برای کسب‌وکارهای لجستیکی راه‌اندازی شد

شرکت توسعه تجارت تارا سامانه ایرانیان که با برند تجاری تعارف شناخته می‌شود، سرویس پیک پیاده خود را راه‌اندازی کرده است. وحید اسماعیلی، رئیس هیئت‌‌مدیره تعارف درباره این سرویس به نقل حمل گفت: «سرویس پیک پیاده تعارف، پیش از این به‌صورت اختصاصی در شبکه توزیع داخلی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گرفت و حالا برای سایر شرکت‌های لجستیکی، فروشگاه‌های آنلاین و استارت‌آپ‌ها نیز در دسترس قرار گرفته است.»

سرویس پیک پیاده «تعارف»، برای کسب‌وکارهای لجستیکی راه‌اندازی شد

به گفته رئیس هیئت‌‌مدیره تعارف، این سرویس با هدف تسهیل تحویل سریع در مناطق پرتراکم و بافت‌های قدیمی شهری همچون بازار بزرگ تهران طراحی شده است. با توجه به ویژگی‌های خاص این مناطق، از جمله کوچه‌های باریک، تراکم بالای جمعیت و محدودیت‌های ترافیکی، استفاده از پیک‌های پیاده به‌عنوان یک راهکار مؤثر و پایدار مطرح شده است.

مدیران تعارف، بهره‌گیری از پیک‌های پیاده آموزش‌دیده و مدیریت هوشمند مسیرها، امکان تحویل سریع‌تر، دقیق‌تر و با کیفیت بالاتر را در شرایطی فراهم می‌کند که خودروها یا موتورسیکلت‌ها با محدودیت مواجه هستند.

تعارف اعلام کرده است که این سرویس، آماده ارائه به تمامی کسب‌وکارهایی است که به دنبال بهینه‌سازی فرایند تحویل در بافت‌های متراکم شهری هستند.

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...