با هدف توسعه توانمندی‌های پخش و لجستیک

گروه صنعتی گلرنگ در استارت‌آپ کارپو سرمایه‌گذاری کرد

گلرنگ ونچرز، بازوی نوآوری و سرمایه‌گذاری جسورانه گروه صنعتی گلرنگ از سرمایه‌گذاری روی پلتفرم کارپو خبر داد. طبق اعلام رسمی گلرنگ ونچرز، سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ کارپو با هدف تقویت توانمندی‌های فناورانه گروه صنعتی گلرنگ در حوزه پخش و لجستیک و بهره‌برداری از ظرفیت‌های نوآورانه کارپو در بهینه‌سازی عملیات حمل‌ونقل و زنجیره تأمین انجام شده است. لازم به ذکر است که این سرمایه‌گذاری با مشارکت شرکت گلرنگ سیستم و سه شرکت گلپخش اول، گلرنگ پخش و پخش پدیده پایدار که هر سه از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ هستند، انجام شده است.
گروه صنعتی گلرنگ در استارت‌آپ کارپو سرمایه‌گذاری کرد

گفته شده که سرمایه‌گذاری گلرنگ‌ونچرز روی استارت‌آپ کارپو، از نوع سرمایه‌گذاری جسورانه و به‌صورت ترکیبی از سرمایه نقدی و غیرنقدی انجام شده اما جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است. کارپو، یکی از کسب‌وکارهای مورد حمایت مجموعه دیجی‌کالا و بازوی نوآوری این شرکت یعنی دیجی‌نکست بوده و اکنون، گروه صنعتی گلرنگ به جمع سهامداران این استارت‌آپ فناور پیوسته است.

مدیران کارپو، این سرمایه‌گذاری را نقطه عطفی در مسیر رشد این کسب‌وکار دانسته‌ و اعلام کرده‌اند که به آینده مشارکت با دو شرکت پیشرو در صنعت لجستیک و تجارت الکترونیک ایران، یعنی گروه دیجی‌کالا و گروه صنعتی گلرنگ خوش‌بین هستند.

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...