مدیرعامل خانومی در نشست سپاس مطرح کرد؛

خانومی به‌دنبال گسترش بازار محصولات مصرفی زنان است

مسعود شاهمرادی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل خانومی، در نشست سپاس که توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان برگزار شد، از برنامه‌های این شرکت برای توسعه خدمات و سرویس‌های نوین مالی در بازار حوزه زنان ایران خبر داد.

او در پنل کسب‌وکارهای آنلاین که با حضور مدیران ارشد حوزه تجارت الکترونیک برگزار شد، تأکید کرد که بانکداری و فین‌تک‌ها ارتباط عمیقی با تجارت الکترونیک دارند و همکاری استراتژیک با نهادهای مالی می‌تواند خدمات این حوزه را متحول کند. در این پنل، مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی کالا، محسن رجب‌پور، رئیس هیئت‌مدیره هنر تیکت، محمد مهدی شکوری مقدم، رئیس هیئت‌مدیره آپارات و فیلیمو و مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌‌گذار و مدیرعامل گروه علی‌بابا حضور داشتند.

حضور مدیران ارشد کسب‌وکارهای ایرانی در نشست سپاس

همکاری خانومی و بانک سامان

مدیرعامل خانومی با اشاره به همکاری یک‌ساله این شرکت با بانک سامان برای ارائه خدمات متنوع مالی گفت: «در سال‌های اخیر، خدمات مالی متنوعی به کاربران ارائه شده است و ما در خانومی تلاش کرده‌ایم تا از این تنوع برای برآورده کردن نیازهای کاربران خود استفاده کنیم. به دلیل گستره وسیع ارتباط خانومی با مشتریان، تقویت این زنجیره با کمک نهادهای مالی، می‌تواند امکان ارائه خدمات بهتر را برای کاربران ما فراهم کند. این همکاری‌ها نه‌تنها به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کند، بلکه یک فرصت استراتژیک برد-برد برای اقتصاد دیجیتال و نهادهای مالی است.»

صنعت زیبایی در ایران بازاری در حال رشد است

در ادامه‌ی نشست سپاس، مسعود شاهمرادی درباره رشد صنعت زیبایی در ایران و جهان توضیح داد و گفت: «صنعت زیبایی در ایران همچنان صنعتی ناشناخته است و برخلاف بسیاری از نقاط جهان، اطلاعات جامع و دقیقی درباره آن در دسترس نیست. با این حال، این صنعت از سال ۲۰۱۵ در سراسر دنیا در مسیر رشد قرار گرفته و به‌جز دوران کرونا، هر سال ۶ درصد رشد سالانه داشته است. در خاورمیانه نیز نرخ رشد مرکب سالانه این صنعت ۱۰ درصد برآورد شده که نشان‌دهنده سرعت بالای توسعه این حوزه در منطقه است.»

مسعود شاهمرادی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل خانومی، در نشست سپاس

تغییر سبک زندگی و نقش تاثیرگذار محصولات مراقبتی

مدیرعامل خانومی با اشاره به تغییرات بازار صنعت زیبایی گفت: «در گذشته، وقتی صحبت از صنعت زیبایی می‌شد، بیشتر محصولات آرایشی به ذهن می‌رسید. اما امروز، محصولات آرایشی سهم کوچکتری از بازار را دارند و بیش از ۶۰ درصد فروش این صنعت به محصولات مراقبتی و بهداشت فردی اختصاص یافته است. این تغییر، نتیجه تحول در سبک زندگی و افزایش توجه به مراقبت‌های فردی است.»

شاهمرادی، تاکید کرد که خانومی هم‌راستا با بازارهای جهانی حرکت می‌کند و شعار «به خاطر خودت» نیز به‌ دلیل توجه به مسئله مراقبت‌های پوستی و بهداشتی انتخاب شده است. مدیرعامل خانومی در توضیح این موضوع افزود: «هدف ما این است که به زنان ایرانی کمک کنیم تا بیشتر به خودشان توجه کنند. خانومی توانسته است حلقه‌ای از زنجیره تولید تا مصرف را شکل دهد و هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف‌کنندگان ارزش خلق کند.»

خانومی و آینده بازار زیبایی در ایران

با توجه به رشد روزافزون بازار زیبایی و مراقبت‌های فردی، خانومی به دنبال توسعه خدمات جدید و ورود به حوزه‌های نوین مالی و فناوری است. مدیرعامل خانومی خاطرنشان کرد که با همکاری با نهادهای مالی، توسعه زیرساخت‌های جدید و ارائه راهکارهای خلاقانه، این کسب‌وکار می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم بازار زنان در ایران شناخته شود.

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...