احسان مرادیون، معاون عملیات شرکت کالارسانان چاپار از آغاز طرح «جمعه تعطیل نیست» با هدف ارتقای سطح خدمترسانی به مشتریان خبر داده است. به گفته مرادیون، چاپار در دوران جنگ دوازدهروزه، بهدلیل چالشهای پیش آمده برای کسبوکارها، اقدامات حمایتی متنوعی را برای مشتریان خود اجرا کرده است. او با تاکید بر اهمیت خدماترسانی مستمر به مشتریان و تعهد سازمانی گفت: «براساس طرح جمعه تعطیل نیست، تمام نمایندگیها و شعب چاپار در روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعدازظهر، آماده پذیرش و توزیع مرسولات هستند.»
روابطعمومی چاپار نیز اعلام کرده که این شرکت پس از آسیبهای ناشی از جنگ اخیر، در راستای حمایت از کسبوکارهای محلی و کوچک، امکان استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی را برای ارسال محصولات محلی مثل صنایع دستی، خشکبار، چای و برنج از مبدا تولید این محصولات فراهم کرده است. چاپار همچنین حجم و ابعاد بستههایی که وزنشان تا سقف ۲۰ کیلوگرم است را در محاسبه هزینه ارسال ملاک قرار نمیدهد.
سرویسدهی بدون توقف چاپار در دوران جنگ
براساس آنچه روابطعمومی چاپار اعلام کرده، در طول روزهای جنگ، با توجه به بروز اختلالات متعدد در زیرساختها، محدودیتهایی در تامین سوخت، عدم دسترسی مناسب به GPS و بازرسیهای بین جادهای در برخی مسیرها، سرویسدهی خود به مشتریان را متوقف نکرد.
اقدامات چاپار در دوران جنگ و پس از آن
گفته میشود چاپار با هدف حفظ آرامش نیروی انسانی و سلامت جسمی و روانی آنها در دوران جنگ ۱۲ روزه، ظرفیت نیروی عملیاتیاش را تا ۵۰ درصد کاهش داده و امکان دورکاری و مرخصی در واحدهای اداری را فراهم کرده است. طبق اعلام روابطعمومی چاپار، همکاری واحدهای مختلف و بهرهمندی از راهکارهای جایگزین مانند استفاده از نرمافزارهای ارتباطی و مدیریت از راه دور برخی از اقداماتی هستند که این کسبوکار برای بهبود خدماترسانی به مشتریانش و ارسال بدون توقف بستهها در زمان جنگ انجام داده است.