نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با هدف ارتقا و بهبود رضایت مشتریان در کسبوکارها و صنایع مختلف، با حضور مشاور رئیسجمهور، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، دبیرکل خانه کارگر، نمایندگان صنایع مختلف، شرکتهای برتر تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور، مدیران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد. در این رویداد، راهکارها و تکنیکهای مشتریمداری مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت از شرکتهای پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان تقدیر شده است.
هلدینگ دکا در بخش شرکتهای ارائهدهنده خدمات حملونقل در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، بهعنوان شرکت برگزیده انتخاب و نشان زرین این همایش را دریافت کرده است. براساس اعلام روابط عمومی هلدینگ دکا، این تندیس با امضای معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور در امور همکاریهای اقتصادی و رئیس شورای سیاستگذاری اجلاس، به معاون بازاریابی و برند این هلدینگ اعطا شده است.
پیام زمانی، معاون بازاریابی، فروش و برندینگ هلدینگ دکا، با اشاره به نقش و اهمیت برندینگ در اعتمادسازی میان مخاطبان و سازمان گفت: «برندینگ یکی از موضوعات کلیدی در ایجاد پل ارتباطی بین مشتری و سازمان است. ایجاد و خلق تجربه مثبت برای مشتری، ترسیم یک تجربه متفاوت در ذهن مخاطب و جلب رضایت مشتری با رویکرد خلاقیت و نوآوری یکی از رویکردهای اصلی ما در هلدینگ دکا بوده است. کسب این نشان تاییدی بر انجام صحیح این ماموریت سازمانی و نشاندهنده حرکت دکا منطبق با ارزشهای سازمانی خود در مسیر ارتباط با مشتری و مخاطب است.»