در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

هلدینگ دکا؛ تندیس «رضایت مشتریان» را دریافت کرد

نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با هدف ارتقا و بهبود رضایت مشتریان در کسب‌وکارها و صنایع مختلف، با حضور مشاور رئیس‌جمهور، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، دبیرکل خانه کارگر، نمایندگان صنایع مختلف، شرکت‌های برتر تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور، مدیران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این رویداد، راهکارها و تکنیک‌های مشتری‌مداری مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت از شرکت‌های پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان تقدیر شده است.

هلدینگ دکا، تندیس رضایت مشتریان را دریافت کرد

هلدینگ دکا در بخش شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، به‌عنوان شرکت برگزیده انتخاب و نشان زرین این همایش را دریافت کرده است. براساس اعلام روابط عمومی هلدینگ دکا، این تندیس با امضای معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور در امور همکاری‌های اقتصادی و رئیس شورای سیاستگذاری اجلاس، به معاون بازاریابی و برند این هلدینگ اعطا شده است.

پیام زمانی، معاون بازاریابی، فروش و برندینگ هلدینگ دکا، با اشاره به نقش و اهمیت برندینگ در اعتمادسازی میان مخاطبان و سازمان گفت: «برندینگ یکی از موضوعات کلیدی در ایجاد پل ارتباطی بین مشتری و سازمان است. ایجاد و خلق تجربه مثبت برای مشتری، ترسیم یک تجربه متفاوت در ذهن مخاطب و جلب رضایت مشتری با رویکرد خلاقیت و نوآوری یکی از رویکردهای اصلی ما در هلدینگ دکا بوده است. کسب این نشان تاییدی بر انجام صحیح این ماموریت سازمانی و نشان‌دهنده حرکت دکا منطبق با ارزش‌های سازمانی خود در مسیر ارتباط با مشتری و مخاطب است.»

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...