نتایج کمپین «رایگان می‌رسونمش» اعلام شد

رکورد فروش اُکالا در یک روز با ۲۴۶ هزار سفارش شکسته شد

اُکالا نتایج کمپین «رایگان می‌رسونمش» را اعلام کرد. طبق گزارشی که این شرکت فعال در حوزه تجارت سریع از کمپین «رایگان می‌رسونمش» اعلام کرده، روز ۲۹ آبان‌ماه، رکورد فروش این پلتفرم در یک روز با ۲۴۶ هزار و ۱۰۲ سفارش ثبت‌شده با ارزشی حدود ۱۴۰ میلیارد تومان شکسته شده است.

 

نتیجه کمپین رایگان می‌رسونمش اُکالا

پردازش ۱۰ سفارش در ثانیه در ۲۴۸ شهر ایران

رضا عباسی، معاون بازاریابی اُکالا درباره نتایج این کمپین گفت: «اُکالا در روز ۲۹ آبان ۱۴۰۴ و در جریان کمپین سراسری «رایگان می‌رسونمش» با ثبت ۲۴۶ هزار و ۱۰۲ سفارش به ۱۴۰ میلیارد تومان فروش روزانه رسید؛ رکوردی تازه و قابل‌توجه در صنعت خرید آنلاین سوپرمارکتی که در گستره‌ ۲۴۸ شهر از ۳۱ استان ایران رقم خورد.»

معاون بازاریابی اُکالا همچنین خاطرنشان کرد که در ساعات اوج فروش در روز رکوردشکنی این شرکت، ۱۰ سفارش در ثانیه پردازش شد و ترافیک این پلتفرم نیز ۷۳ درصد نسبت به روزهای عادی رشد کرده است. عباسی گفت: «تکرار این رکوردها به‌همراه رشد شاخص‌های عملیاتی نشان‌دهنده‌ی اهمیت و تثبیت جایگاه این پلتفرم در تجارت الکترونیک ایران است.»

بیش از ۱۲۰ برند FMCG در کمپین «رایگان می‌رسونمش» اُکالا همراهی کردند

گفته می‌شود بیش از ۱۲۰ برند مطرح  در حوزه کالاهای تندمصرف یا FMCG در کمپین «رایگان می‌رسونمش» مشارکت فعال داشتند و در مجموع ۲۳۱۵ قلم کالا از تمام گروه‌های محصولی با تخفیف‌های ویژه در اختیار کاربران قرار گرفت. گروه‌های کالایی لبنیات، تنقلات، نوشیدنی، خواربار و نظافت منزل به‌ترتیب بیشترین سهم فروش را در این روز به خود اختصاص دادند. مزیت «ارسال رایگان بدون قید و شرط» و حفظ کیفیت سرویس‌دهی و پشتیبانی اُکالا، از عوامل اصلی استقبال گسترده‌ کاربران از اُکالا در این روز بودند.

ارسال موفق ۹۷ درصد سفارشات اُکالا با همکاری ناوگان الوپیک

یکی از موضوعات کلیدی در تجارت الکترونیک و به‌طور خاص در تجارت سریع است، مسئله ارسال سریع و پیچیدگی عملیاتی آن است. حفظ کیفیت سرویس‌دهی و تحویل موفق بیش از ۹۷ درصد سفارش‌ها در این روز، نتیجه‌ی همکاری و هم‌افزایی مجموعه‌ای از تیم‌ها و ذی‌نفعان بود.

اُکالا در این روز با ۱۰۰ درصد پایداری در زیرساخت، توان لجستیکی بالا با همکاری ۱۲ هزار سفیر از ناوگان الوپیک، هماهنگی با بیش از ۳۲۵۰ سوپرمارکت و فروشگاه زنجیره‌ای در ۳۱ استان، توانست سطح تازه‌ای از استانداردهای بازار آنلاین کالاهای تندمصرف ایران را تعریف کند. ثبت این رکورد دستاوردی در راستای ماموریت اصلی اُکالا یعنی ارائه‌ی تجربه‌ای مطمئن و آسان در خرید از سوپرمارکت‌ها برای تمام ایرانیان است

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...