تاپین، زرین‌پال، دیجی‌فای و دایرکتم برگزار می‌کنند

وبینار «بقا در بحران»، راهکارهایی برای مدیریت کسب‌وکار

کسب‌وکارهای ایرانی، به‌ویژه کسب‌وکارهای فعال در بخش تجارت الکترونیک، از ۲۳ خردادماه که اسرائیل به ایران حمله کرد با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند. برخی از کسب‌وکارها با شروع جنگ در شوک فرو رفته‌اند و هنوز نتوانسته‌اند فعالیت‌هایشان را به روال سابق بازگردانند. اختلالاتی که در زیرساخت‌ها ایجاد شده، مشکلات مربوط به ناپایداری اینترنت و اختلال GPSها، کسب‌وکار فروشگاه‌های آنلاین را با بحران مواجه کرده است. 

تاپین، زرین‌پال، دیجی‌فای و دایرکتم برگزار می‌کنند وبینار «بقا در بحران»، راهکارهایی برای مدیریت کسب‌وکار

تاپین، زرین‌پال، دیجی‌فای و دایرکتم، با هدف کمک به کسب‌وکارهای کوچک و فروشگاه‌های آنلاین، اقدام به برگزاری وبیناری با عنوان «بقا در بحران» کرده‌اند. وبیناری رایگان و آموزشی در بستر ایسمینار که امکان گفت‌وگو درباره چالش‌ها و نیازهای کسب‌وکارها را فراهم کرده است. از سرفصل‌های این وبینار می‌توان به تاب‌آوری، مدیریت موجودی و انبارداری در بحران، کانال‌های جایگزین در دوران محدودیت اینترنت، اعتمادسازی و استراتژی‌های بقا اشاره کرد. 

وبینار «بقا در بحران، راهکارهایی برای مدیریت کسب‌وکار در شرایط جنگی» روز شنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به‌صورت رایگان برگزار می‌شود. برای شرکت در این وبینار، می‌توانید روی این لینک کلیک کنید. 

تازه ترین های

با هدف توسعه خدمات لجستیک درون‌شهری

قیمت دستوری بلای جان کسب‌وکارهای لجستیک

مهناز علمایی، مدیرعامل شرکت اسپید و یکی از زنان کارآفرین این صنعت در حاشیه رویداد نوآوران لجستیک ایران، با نقل حمل گفت‌وگو کرد. اسپید یک شرکت کوریر سرویس ...